Bättre nu..

Är inte lika lack längre mest ledsen nu fakiskt men inte på mamma. Glömt bort de där men mamma typ. Vet inte ens varför jag är ledsen, jag bara är de. Ibland är man bara för konstig. Jag mår inge bra alls och vill bara ut på stan med S och köpa allt jag vill ha men orkar inte prata mamma för kommer säkert lacka ur på henne igen. Behöver ju pengar och har inga. Men skulle säkertglömma bort att jag är ledsen när jag går på stan och är med S för hon får mej på bra humör igen. De brukar hon ju iallafall oftast få. Men ska lugna ner mej lite till sen ska jag nog gå ner och prata ut med mamma om de ( måste ju ändå kunna prata ut om de, hallå man är ju liksom 15 idag ;) ) och lösa allt så jag kan gå på stan.

Tack.. Och du vet vem du är som nog ska ta åt sej. Du bryr dej kanske om mej ändå över allt som hänt. / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0