Is so pist of!

Världens sämsta födelsedag! Jag och mamma skulle ju åka till stan men hon har gjort så vi missat bussen hela jävla tiden så är sjukt lack för hon lovade mej att jag skulle få köpa nya kläder till idag men fan heller. Kärringjäveln skyller på nåt hela jävla tiden så vi har aldrig gått till bussjäveln, för första gången var hon tvungen att ta på sej och då missade vi bussen för att hon var så jävla sölig. Andra gången så sa hon att hon skulle vila i 20 minuter sen när 20 minuter gått orkar hon fan inte gå upp! Och nu, tredje gången så började hon snacka om mat och jag orkade fan inte bry mej om vad vi skulle äta för ville ju gå på stan och då frågade hon varför jag var arg och då kunde jag fan inte hålla in min ilska nå mer så jag skrek och började slå i soffan jag satt i och sprang upp till mitt rum och nu skriver jag ett inlägg för att avreagera mej men funkar ju förfan inte. Hatar kärringjäveln just nu!! Täner fan inte gå ner när alla jävla gäster kommer som ska gratta mej, orkar fan inte. Ska stanna på mitt rum! / C

Kommentarer
Postat av: Reina

Yees allt är bra med mig! tack så mkt, hur är allt m dih då?<3.Va kul att du titta förbi min blogg och hoppas du fortsätter m d:)



Fin blogg du har, Muah

2010-03-05 @ 14:57:53
URL: http://cinderellawidnofella.blogg.se/
Postat av: Sofi & Amanda

Fin blogg! :)

Kolla kommentera vår blogg, http://sofiochamandas.blogg.se

Ha de bra!

2010-03-05 @ 15:03:55
URL: http://sofiochamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0