Less..

Är verkligen less på allt just nu. Har verkligen lust att inte göra nåt idag och bara ligga i sängen och titta upp i taket. Låter jätte roligt eller hur? Har jätte ont i tungan och den är svullen som in i helvete! Får aldrig ner svullnade, nån med tips kan kasnke säga hur ni gjorde som fick ner svullnade för har typ provat allt! Har ätit glass, sugit på isbitar och spolat iskallt vatten på tungan i cirka 5 minuter ( svullnade gick ner mest då men orkar inte stå så hela tiden.. ).

Vet iallafall inte vad som händer med mej heller.. Känns som jag inte kan bli glad längre. Fejk ler hela tiden och inget eller ingen kan få mej att bli glad. När jag följt S till bussen igår kväll så prata vi om precis allt men sa inget om de här. Fattar inte de för hon öppnar sej så jävla mycket för mej men känns som att jag inte kan lita på nån alls för har blivit sviken så mycket och vill verkligen lita på henne men kan fan inte säga de här! Skickade ett sms till henne när hon satt på bussen och jag var påväg hem att jag inte mådde bra och ville bara gråta och känndes som jag skulle börja gråta men inga tårar kom. Jag kan fan inte gråta längre känns de som. De var jätte längesen jag grät också. Känner mej inte som mej själv längre. Bara arg och ledsen hela tiden och ingen kan göra nåt åt de. Trodde de skulle gå över men blir bara värre och värre och börjar känna mej så himla tom. Känns som att jag inte har nåt kvar. / C

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack detsamma. =) Bara bra sj? =)

2010-03-06 @ 13:59:33
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: hejannw

vad gör du :)

2010-03-06 @ 15:52:04
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0