lule

Äntligen lungt här hemma, mår illa och känns som jag ska spy :/
mommo&moffa väckte oss kring 9 så for direkt till lule då, har varit dära hela dan!
Kom hem kring kvart i 5, då var mommo&moffa hära sen kom sanna & ante så har inte hunnit uppdatera..
Men blev inte så mycke i lule eftersom jag har beställt mobilen så hade jag inga pengar kvar.
Men fick massa godis och lösnaglar av mommo&moffa, tack!
sanna hjälpte mej med lösnaglarna och eftersom jag inte har vänjt mej så har det hära inlägget tagit 10 min att skriva? (a) haha!
vänjer mej väll snart, hoppas jag!
Finns inte så mycke att skriva, så jag hör av mig senare elr imrn! / s

hinner/orkar inte svara på kommentarerna ikv, C får göra de om hon har tid senare.

Kommentarer
Postat av: bella

vad händer ikväll då? :D

2010-03-04 @ 21:04:21
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Frida

jag bor i lule ;)



Sv: tack så mkt :) allt e bra med mig, med er då? =)

2010-03-05 @ 12:07:59
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0